Obchodné podmienky

Objednávky, uzatvorenie kúpnej zmluvy

 

Odoslaním objednávky uzatvára kupujúci s predávajúcim kúpnu zmluvu a zároveň akceptuje cenu objednaného tovaru platnú v deň objednania. Všetky objednávky podané prostredníctvom nášho obchodu sú záväzné. Uzavretím kúpnej zmluvy sa predávajúci aj kupujúci zaväzujú riadiť týmito obchodnými podmienkami. Vaša objednávka bude automaticky potvrdená e-mailom, po odoslaní a vo väčšine prípadov býva telefonicky (popr. elektronicky) overovaná. Predávajúci má možnosť kedykoľvek stornovať objednávku a to bez udania dôvodu.

Ak tovar nie je aktuálne na sklade, bude kupujúci o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný a zároveň bude oboznámený s približnou dodacou lehotou. Kupujúci v tomto prípade samozrejme môže svoju objednávku zrušiť. Spravidla ak nie je tovar práve na sklade, dostane od nás nejakú pozornosť na viac vo forme darčeka či zľavy, nie je možné to však vyžadovať a akokoľvek právne nárokovať.

Dodacia lehota a spôsob doručenia

Lehota dodania tovaru je maximálne 14 dní, obvyklá doba doručenia je však oveľa kratšia. Vo väčšine prípadov je tovar expedovaný zvyčajne do 2. pracovných dní od prijatia objednávky. V prípade, že si dodávka vyžiada dlhšie obdobie, je zákazník o termíne dodania bezprostredne informovaný a priebeh vybavovania objednávky môže sledovať cez rozhranie eshopu. Objednaný tovar bude zákazníkovi zaslaný pomocou Slovenskej pošty (Balík 1. triedy), prípadne kuriérskymi službami DPD, GLS alebo UPS. Balné je zadarmo u všetkých zásielok. Cena poštovného je zobrazená po vložení tovaru do košíka a je závislá na druhu tovaru a celkovej cene objednávky. Tovar je zasielaný a poistený! Pri prevzatí tovaru skontrolujte a prípadné vady spôsobené dopravou riešte priamo s dopravcom a to bezodkladne. U služieb spoločnosti DPD , Slovenská pošta, GLS Slovensko, UPS či akékoľvek ďalšie spoločnosti sa informujte na príslušné aktuálne Obchodné podmienky danej spoločnosti pre uskutočnenie reklamácie. Podľa našich skúseností je najlepšie reklamáciu riešiť bezodkladne priamo pri preberaní tovaru, najneskôr však nasledujúci pracovný deň. Vždy sa riaďte podľa platných Obchodných podmienok daného prepravcu.


Spôsob platby

  • Dobierka: 
    objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti. 

  • Platba prevodom na účet: 
    Po potvrdení objednávky a po priradení konkrétneho tovaru k vašej objednávke, Vám oznámime údaje potrebné pre bankový prevod. Po pripísaní čiastky na náš účet Vám zašleme tovar. 

  • Online platby: 
    Pri platbe je možné použiť niektoré z online platieb, ako je platba pomocou platobných kariet, online bankingu mnohých bánk a iných.Online platby Vám sprostredkováva spoločnosť PayPal.

Výmena tovaru

 

Ak ste dostali zásielku a zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali Vám nevyhovuje, tak nezúfajte, radi vám ho vymeníme. Zákazník má právo na výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Toto právo je podmienené nákupom ako fyzická osoba, nie teda na IČO, na firmu *. Ak sa rozhodnete pre výmenu, tak vždy postupujte nasledovne:

  • Podmienky pre výmenu tovaru:

  • tovar musí byť nový, nepoškodený
  • schopný ďalšieho predaja ako 100% nový tovar
  • v nepoškodenom originálnom obale, ktorý nejaví známky použitia (nezabudnite tovar riadne zabaliť aby obal nebol poškodený pri preprave)
  • Postup pre výmene tovaru

  • Vyplňte Formulár so žiadosťou o výmenu tovaru vr. tovaru za ktorý ho chcete vymeniť.
  • V prípade lacnejšieho tovaru nezabudnite uviesť bankový účet, na ktorý Vám máme vrátiť preplatok,kde
  • priložíte kópiu faktúry.
  • Balík riadne zabaľte tak, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu počas prepravy.
  • Balík odošlite na adresu: 


    FROGMAN sro 407 - Core Freeboards 
    POBOX 901 
    Detašované pracovisko - Sihoť 
    911 01 Trenčín

  • prípadne

  • Core Freeboards sro 
    Křenova 438/7 
    162 00 Praha 6 

  • Poštovné pri výmene tovaru je účtované podľa platného cenníka bez ohľadu na hodnotu objednávky, ak sa zákazník nedohovorí s prevádzkovateľom inak.


Vrátenie tovaru 

Ak ste dostali zásielku a zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali Vám nevyhovuje, máte možnosť ho vrátiť. Zákazník má právo na vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Toto právo je podmienené nákupom ako fyzická osoba, nie teda na IČO, na firmu *Ak sa rozhodnete pre vrátenie, tak vždy postupujte nasledovne:

Podmienky pre vrátenie tovaru:

  • tovar musí byť nový, bez známok akéhokoľvek užívania 
    schopný ďalšieho predaja ako 100% nové nepoužitý tovar 
    v nepoškodenom originálnom obale, bez zjavných známok používania (nezabudnite riadne zabaliť)

Postup pre vrátenie tovaru

  • vyplňte Formulár so žiadosťou o vrátenie tovaru vr. čísla Vášho bankového účtu a priložte originál faktúry 
    balík riadne zabaľte tak, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu počas prepravy 
    balík odošlite na adresu: 

  • Core Freeboards sro 
    Křenova 438/7 
    162 00 Praha 6

  • Pri vrátení peňazí sa nevracajú reálne náklady na dopravu (poštovné) a provízie pri sprostredkovaní platieb spoločnosťami PayU či Paypal. Tovar sa vracia so všetkými bonusmy a originálom faktúry, kópiu si ponechajte. 

    * V prípade nákupu na firmu, na IČO, je nutné sa individuálne dohodnúť na ďalšom postupe.


Reklamácia tovaru 

Pokiaľ Váš tovar vykazuje nejaké vady, môžete ho reklamovať. Ak sa rozhodnete pre reklamáciu tovaru, tak vždy postupujte nasledovne:

  • Podmienky pre reklamovanie tovaru:

  • reklamáciu je možné uplatniť len v záručnej dobe, teda do uplynutia 24 mesiacov od prevzatia tovaru, nie je výslovne dohodnuté inak.
  • ak sa objaví na tovare vada, je potrebné reklamáciu uplatniť okamžite pri objavení závady 
    (Ďalšie používanie tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom na zamietnutie reklamácie)
  • reklamovaný tovar musí byť kompletný vrátane všetkého príslušenstva, čistý, suchý a hygienicky nezávadný. V prípade nekompletného balenie budeme požadovať doposlanie zvyšného príslušenstva a až vtedy bude reklamacia oficiálne prijata.
  • Postup pre reklamovanie tovaru

  • vyplňte Formulár pre reklamáciu tovaru
  • do formulára uveďte popis vady
  • priložte kópiu faktúry
  • balík odošlite na adresu:


  • Core Freeboards sro 
    Křenova 438/7 
    162 00 Praha 6

 V případě potřeby můžeme zajisit, po dohodě, vyzvednutí zboží naším kurýrem!

Záruka sa nevzťahuje na poškodený alebo nadmerne opotrebovaný tovar a ďalej na vady spôsobené užívaním, neodbornou manipuláciou, nedodržaním návodu na používanie tovaru, porušením obvyklých zásad používania tovaru, zásahom vyššej moci.

V žiadnom prípade neposielajte tovar späť na dobierku!


Alternatívny spôsob riešenia sporov


Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@magicam.cz

Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk. 

Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Zmeny a doplnky kúpnej zmluvy či obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.


PDF súbory na stiahnutie:

Formulár pre výmenu a vrátenie tovaru

Formulár pre reklamáciu tovaru



Ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovná zákonom č. 101/2000 Sb., o ochrane osobných údajov, v znení pozdejších predpisov.

Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo. V prípade nákupu ako právnická osoba tiež identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo (ďalej spoločne všetko iba ako „osobné údaje“).

Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov dodávateľom pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy pre účely vedenia úžívateľského účtu a pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení kupujúcemu.

Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke urobenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o zmene vo svojich osobných údajoch.

Údaje o Vašej činnosti, o Vašich nákupoch (sú nutné pre zaistenie dodávok tovaru, vykonávanie reklamácií a podobne) sú ukladané do bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatickým spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľne poskytnuté osobné údaje.

V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že dodávateľ vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, hlavne ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže::

- požiadať dodávateľa o vysvetlenie

- požadovať aby dodávateľ odstránil takto vzniknutý stav. Hlavne sa môže jednať o blokovanie, vykonanie opravy, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov. Pokiaľ je žiadosť kupujúceho podľa predchodzej vety uznaná oprávnene, dodávateľ ihneď odstráni závadný stav. Pokiaľ dodávateľ nevyhovie žiadosti, má kupujúci právo obrátiť sa priamo na Úrad pre ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie kupujúceho obrátiť sa priamo na Úrad pre ochranu osobných údajov.

Pokiaľ požiada kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu dodávateľ povinný túto informáciu dať.

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom dodávateľa na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení dodávateľom na elektronickú adresu kupujúceho.

Svoj súhlas s uchovávaním a spracovávaním osobných údajov alebo so zasielaním obchodných oznámení môže zákazník kedykoľvek odvolať a to tak, že pošle e-mailom správu na info@kamerynasport.cz alebo túto skutočnosť oznámi dodávateľovi telefonicky.

Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies.

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. Pokiaľ je nákup na webovej stránke možné urobiť a zaväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchodzej vety kedykoľvek odvolať.

Ak kupujúci požiada o informáciu o rozsahu spracovania svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzdať v prípade, pokiaľ je požiadavka oprávnená a to do 30 dní od obdržania oprávnenej požiadavky predávajúcim. V prípade viacnásobných požiadaviek je platná vždy tá, ktorá bola odoslaná ako posledná.
- Oprávnená požiadavka, je taká požiadavka, v ktorej dôjde k dostatočnej identifikácii subjektu (kupujúceho).

V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že predávajúci alebo spracovateľ vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, môže:
- požiadať predávajúceho alebo spracovateľa o vysvetlenie
- požadovať, aby predávajúci alebo spracovateľ odstránil závadný stav, najmä sa môže jednať o blokovanie, vykonanie opravy, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov

Ak požiada kupujúci o zaslanie svojich osobných údajov evidovaných u predávajúceho, je mu predávajúci povinný vyhovieť a zaslať kupujúcemu jeho strojovo spracovateľné evidované osobné údaje a to do 30 dní od obdržania oprávnenej požiadavky predávajúcim. V prípade viacnásobných požiadaviek je platná vždy tá, ktorá bol odoslaná ako posledná.
- Oprávnená požiadavka, je taká požiadavka, v ktorej dôjde k dostatočnej identifikáciu subjektu (kupujúceho).

Ak požiada kupujúci o zmazanie svojich osobných údajov evidovaných u predávajúceho, je mu predávajúci povinný vyhovieť a vyrozumieť žiadateľa o stave žiadosti, a to do 30 dní od obdržania oprávnenej požiadavky predávajúcim. V prípade viacnásobných požiadaviek je platná vždy tá, ktorá bola odoslaná ako posledná.
- Oprávnená požiadavka, je taká požiadavka, v ktorej dôjde k dostatočnej identifikáciu subjektu.

Registrovaný zákazník môže využiť možnosť správy svojich osobných údajov priamo v administrácii zákazníckeho účtu, stránka "Môj účet", kde je mu umožnené nasledovné.

- Zadať žiadosť o zaslanie osobných údajov evidovaných u predávajúceho.
- Zadať žiadosť o zmazanie osobných údajov evidovaných u predávajúceho.
- Stiahnuť svoje osobné údaje v strojovo spracovateľnej forme, ktoré sú evidované u predávajúceho.

Ak je žiadosť kupujúceho na odstránenie nevyhovujúceho stavu uznaná za oprávnenú, predávajúci alebo spracovateľ okamžite závadný stav odstráni. Ak nevyhovie predávajúci alebo spracovateľ žiadosti, má kupujúci právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je zároveň dotknuté oprávnenie kupujúceho obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.

Sekcia "Ochrana osobných údajov" je v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov.